Fortum Recycling & Waste søger to Customer Service Advisors til vores kundeserviceteam

Brænder du for at yde god kundeservice og gøre en forskel for vores kunder? Så er du den rette person til jobbet som Customer Service Advisor hos os.

Customer service

Vi har stort fokus på kundernes behov og har et mål om at yde branchens bedste kundeservice - i dag og i fremtiden.

Dit ansvarsområde

I vores team på i alt syv dygtige kunderådgivere har vi to ledige stillinger, som vi ønsker at besætte per 1. september 2021 eller snarest herefter.

Dine primære arbejdsopgaver vil være, at:

  • Rådgive og vejlede om håndtering af farligt affald
  • Behandle ordrer og fakturere
  • Vedligeholde kundeaftaler og priser.

I tæt dialog med kunden klarlægger og afhjælper du de umiddelbare behov, undersøger muligheden for mersalg og afslutter samtalen med en tilfreds kunde.

Vi tilbyder dig

Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en virksomhed, som arbejder for en renere verden. Vi har et stort fokus på vores arbejdsmiljø samt medarbejdernes sikkerhed og udvikling. Vi har også en god kantineordning, fine træningsfaciliteter og adgang til spændende oplevelser i en velfungerende personaleforening.

Dine kvalifikationer

Vi forestiller os, at vores nye kolleger har følgende faglige og personlige kompetencer:

  • En kemisk uddannelse/baggrund f.eks. som laborant
  • Kan arbejde selvstændigt - godt samarbejde er vigtigt både med kolleger i eget team og kolleger i andre afdelinger
  • Er udadvendt og imødekommende i telefonen
  • Er struktureret i arbejdet med egne opgaver samt fleksibel over for kunder og kolleger
  • Er vant til at arbejde i et til tider travlt miljø med mange bolde i luften
  • Har et godt kendskab til administrative it-systemer samt Office-pakken
  • Har gode engelsk kundskaber i tale/skrift.

Erfaring med salg og kundeservice samt kendskab til ADR vil være en fordel.

Praktisk info

Arbejdsstedet vil være hos Fortum Recycling & Waste på Lindholmvej 3 i Nyborg.

Stillingerne er på 37 timer om ugen. Den ene stilling er af tidsbegrænset varighed på et år, mens den anden er til fastansættelse.

Arbejdstiden er placeret i tidsrummet mandag til torsdag fra kl. 7.00-16.00 og fredag fra kl. 7.00-15.00.

Send din ansøgning via vores elektroniske rekrutteringssystem senest 31. juli 2021. Du søger direkte via disse links:

Customer Service Advisor - fast stilling

Customer Service Advisor - tidsbegrænset stilling

Ønsker du at komme i betragtning til begge stillinger, skal du søge via begge links.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Supply Chain Manager Susanne Schultz på telefon 2466 4757

Om virksomheden

Fortum er en international energivirksomhed med aktiviteter i mere end 40 lande. Vi tilbyder vores kunder el, gas, varme, køling og intelligente løsninger, der forbedrer ressourceeffektiviteten. Vi engagerer vores kunder og samfundet til at blive en del af forandringen mod en renere verden. Læs mere på www.fortum.com.

I forretningsenheden Recycling & Waste samarbejder vi med vores kunder i Norden om smarte og bæredygtige løsninger, der genanvender værdifulde materialer og fjerner skadelige stoffer fra kredsløbet. Læs mere på www.fortum.com/fortum-recycling-waste.

I Danmark tilbyder vi totalløsninger til håndtering, genanvendelse og slutbehandling af farligt affald. Vi beskæftiger ca. 170 medarbejdere. Læs mere på www.fortum.dk/recyclingandwaste.